ONEXOX
BannerFans.com

Wow! 15 Gambar Seksi "Maut" Neelofa Bercuti Di Maldives

on Monday, October 21, 2013

Oh Maldives. Tempat yang sungguh indah. Mereka yang pernah melawatinya mengatakan keindahan Maldives seumpama syurga dunia. Bilakah masanya Admin akan menjejakkan kaki ke sana? Jeles pula melihat Neelofa bersantai dengan penuh ketenangan mendengar deruan ombak. Mesti seronok!!!



Tengok air laut yang kehijauan tue pun dah buat admin teruja. Rasa nak beli tiket terus terbang ke Maldives bersama keluarga tercinta. Suatu hari nanti pasti Admin akan tiba jua. Nak tiru gaya posing Neelofa nanti. Tengok siapa yang lebih cute. Hehehe.







Semoga Neelofa menikmati percutiannya di Maldives. Enjoy puas-puas. Rilekskan badan. Tenangkan fikiran. Balik Malaysia nanti pastikan lebih ceria dan bertenaga. Lagi beberapa keping gambar Neelofa di Maldives dengan membaca artikel ini sepenuhnya.














Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 1 comments... read them below or add one }

Anonymous said...

ntah apa2...konon rasa lawa la tu..aduh dek insaf le, takyahla nak tunjuk mcm gedik sgt, lawa lagi wardina walaupun dah beranak pinak sebab bertudung litup n sopan..


November 5, 2013 at 5:05 PM

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved