ONEXOX
BannerFans.com

MH370 : Gempar TV2 Siar Pesawat Sah Dirampas

on Saturday, March 29, 2014



 Ramai orang mempersoalkan berita daripada TV2 yang mengatakan pesawat HM370 Sah dirampas. Adakah TV2 mengetahui sesuatu sehingga mendedahkan perkara sebegini rupa. Pengumuman yang dikenali sebagai “rerayap” itu dipaparkan semasa telemovie ditayangkan di TV2.



Ada yang menayakan soalan ini di page MH370 seperti gambar di bawah.



Walaupun ramai yang tidak menyedari atau perasan rerayap yang keluar itu, tetapi satu sempat screenshot dan menjadi perbualan hangat di media sosial. Screenshot tersebut seperti di bawah. Amatlah memeranjatkan jika rerayap ini keluar sedangkan berita lain tidak menayangkannya.



Diharapkan pihak TV2 akan menyiasat perkara ini dan jangan biarkan ianya daripada berulang. Perkara begini  jangan buat bahan gurau. Kesihan keluarga mangsa yang mengharap tu. Biar sensitif sikit..

Sumber







PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved