ONEXOX
BannerFans.com

Tangisan TG Nik Aziz pohon maaf kepada rakyat Kelantan

on Saturday, March 29, 2014

TG Datuk Nik Aziz Nik Mat, Mursyidul Am PAS mengalirkan air mata memohon maaf kepada rakyat Kelantan ketika menyampaikan kuliah subuh di Masjid Pulau Melaka, Kelantan, pagi tadi.

TG memohon maaf di atas segala kesilapan yang beliau lakukan sepanjang memimpin Kelantan sebelum ini.



TG juga mengaitkan sakit yang beliau alami sekarang adalah kifaarat (balasan untuk membersihkan dosa) daripada dosa dilakukan selama memimpin Kelantan

“Maafkan segala kesilapan saya selama saya pimpin Kelantan. Ni sakit saya mungkin Allah nak kifaarat dosa saya atas apa kesalahan saya buat selama saya pimpin Kelantan,” kata bekas menteri besar Kelantan yang paling lama memimpin negeri itu pagi tadi.





Lazimnya, Nik Aziz akan membelakangkan makmum ketika memberikan tazkirah Subuh di masjid, tetapi pagi ini beliau mengadap Jemaah yang memenuhi Masjid Pulau Melaka.

Sumber



PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 4 comments... read them below or add one }

Cahaya Al Majid said...

Alhmdullilah, kalau benar apa yang diucapkan..ini menandakan jalan pulang semakin hampir.


March 29, 2014 at 2:54 AM
Edy Wok said...

tgna hampeh, idup umno


March 29, 2014 at 3:01 AM
Anonymous said...

edy wok.. tak baek ckp camtu... islam kene bersatu parti tu tak penting... sape kita nak nilai manusia..


March 29, 2014 at 3:23 AM
Unknown said...
This comment has been removed by the author.

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved