ONEXOX
BannerFans.com

Budak Sekolah Ini Kelar Lengan Demi Pakwe. Sweetnyerrrr...

on Wednesday, April 23, 2014



Ini bukanlah kes pertama anak remaja buat tindakan bodoh mengelar lengan semata-mata mahu tunjukkan kasih sayang pada kekasih.



Sesudah lengan dikelar, muat naik pula gambar darah di laman sosial untuk tagih perhatian.

Diharapkan selepas ini ibu bapa pantaulah laman sosial anak masing-masing untuk pastikan tidak ada kebodohan seperti ini menimpa keluarga anda.

Kepada adik manis di atas kami nak pesan, perjalanan hidup masih panjang lagi daripada nak diakhiri dengan perkara bodoh seperti putus cinta, dicurangi atau apa-apa sahaja.

Kalau setakat kelar untuk raih simpati dan perhatian macam ini biasanya memang tak bawa kematian tapi dibuatnya terlajak sampai putus urat nadi hari tu macam mana? Tak fasal-fasal mati sesatlah jadinya.

Sumber








PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 4 comments... read them below or add one }

Unknown said...

mati kene laknat la klu kojol aritu...blajar jadi mnusia tlong mak bapak dulu la bru nk bcinta....hmmm apa daaaaa..igt pakwe lu respek sgt....slap2 dia doakan kamu cpt jalan...


April 23, 2014 at 4:43 AM
Admin said...

mabuk darah den tgk


April 23, 2014 at 5:23 AM

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved