ONEXOX
BannerFans.com

Fesyen Teletubbies Riang Ria Bertudung Rebecca Nur Al Islam Dapat Perhatian

on Monday, April 21, 2014

Kami menyambut baik sebarang perubahan positif dalam diri mana mana selebriti tempatan lebih lebih jika ianya melibatkan tuntutan agama. Keputusan Rabecca Nur Al Islam untuk bertudung tidak berapa lama dahulu salah satu contoh.





Tetapi, pada hemat kami yang tidaklah pandai mana ini, ianya haruslah selari dengan pemakaian lainnya dan bukan bertudung semata mata untuk menutup rambut dan kulit kepala daripada penglihatan mereka yang bukan mahram.

Baru baru ini, Rabecca Nur Al Islam telah menghadiri sebuah majlis sambutan hari lahir seorang rakan di sebuah hotel terkemuka ibu negara dan busana yang dikenakan pelakon ini seakan tidak sesuai dengan imej bertudung beliau.

Peminat yang perasan akan penampilan selebriti ini ada yang meninggalkan komen mengatakan ianya terlalu ketat dan tidak kurang juga ada yang menyamakan penampilan beliau itu tidak ubah seperti watak kartun Teletubbies.

Sumber








PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 7 comments... read them below or add one }

Anonymous said...

Dh mcm mak/bini setan je gaya nye...
Opppsss.....sori....


April 21, 2014 at 9:23 AM
Anonymous said...

moga dia beroleh hidayah...sy doakan yg tbaik utk dia.


April 21, 2014 at 5:12 PM
Unknown said...

ape pakaian la ko pakai ni..xingat dosa ke..


April 21, 2014 at 5:32 PM
Anonymous said...

kalau dia tak bertudung mungkin orang tak mengutuk sangat tapi sebab dia bertudung nampak macam telanjang, moga Allah beri petunjuk kepadanya..


April 21, 2014 at 5:56 PM
eL ~ LiSa said...

semoga Rebbeca Nur Islam memperoleh petunjuk & Hidayah dr Allah SWT.....bukalah pintu hati wanita ini untuk bertaubat dgn ikhlas bukan kerana fesyen semata-mata....amin.....


April 21, 2014 at 6:25 PM
OnLineShopping@FeeZie HMD said...

Saya sarankan beli cermin yg boleh nampak full body, agaknya cermin kat rumah dia paras pinggang jer sbb tu ler tak nampak benda yg sepatutnya ditutup dia tayang.


April 21, 2014 at 9:41 PM
Anonymous said...

Biasa la... peribahasa melayu ada mengatakan.. ANJING kalau dah biasa makan TAIK... kalau dia dah tak mau makan... dia akan HIDU juga...


April 22, 2014 at 2:30 AM

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved