ONEXOX
BannerFans.com

Gambar Bayi Perempuan Ashraf Muslim Didedahkan

on Tuesday, April 8, 2014

Sekali lihat penulis rasa macam tak percaya melihat kebahagiaan yang dikecapi oleh Ashraf Muslim dan isteri-isterinya. Seringkali kalau bercerita mengenai poligami, selalu keluar dari mukut orang cerita tak menarik sahaja. Namun nampak gayanya Ashraf Muslim berjaya menunjukkan poligami dengan adil mampu memberikan kebahagiaan buat semua pihak yang terlibat.



Lihatlah betapa lebarnya senyuman mereka sekeluarga. Abang Nara terharu sangat-sangat melihat Dayana mendukung anak madunya, Wan Sakinah. Pasti Dayana pun turut sama teruja dengan kehadiran si comel ini. Nampak jelas kemesraan dan betapa rapatnya hubungan mereka sekeluarga.



Jom layan beberapa keping gambar comel bayi perempuan pasangan sensasi ini. Penulis turut teruja menatap wajah si anak kecil.





Sumber







PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved