ONEXOX
BannerFans.com

ADUN UMNO parah jatuh longkang

on Sunday, May 18, 2014

SEREMBAN: Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Klawang Datuk Yunus Rahmat, patah lima tulang rusuk kanan akibat terjatuh ke dalam longkang di Jalan Kuala Pilah-Seremban, berhampiran Taman Golf Height, di sini, kelmarin.

Dalam kejadian jam 6.45 petang itu, beliau yang singgah di kawasan itu untuk ke kedai gunting rambut dikatakan terjatuh kerana tidak menyedari longkang berkenaan tidak mempunyai penutup.

Pembantunya, Suhaily Mohd Hashim, berkata pemandu Yunus dan orang ramai di kawasan itu segera membantu dan menghantarnya ke Hospital Pakar KPJ Seremban, di sini, untuk rawatan lanjut.

“Doktor mengesahkan lima tulang rusuk pada bahagian bawah sebelah kanan patah.

Buat masa ini, doktor belum membuat keputusan sama ada beliau perlu dibedah atau tidak.

“Bagaimanapun, keadaannya stabil dan doktor menasihatkan supaya banyak berehat bagi mengelakkan keadaan lebih buruk,” katanya ketika ditemui, semalam.



Sumber






PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved