ONEXOX
BannerFans.com

Berita Terkini Low Min You Kes Budak Hilang Di KK Sabah Bila Bapanya Kencing Dengan Biarkan Hilux Tidak Berkunci

on Monday, May 12, 2014

Berita terkini Low Min You kes budak hilang di Stesyen Minyak Kampung Air, Kota Kinabalu (KK) Sabah. Negara sekali lagi digemparkan dengan kes culik seorang kanak-kanak berusia 3 tahun yang dipercayai hilang akibat kecuaian bapa sendiri. Pada pukul 6.00 pagi Jumaat 9 Mei 2014 yang lalu, Low Min You telah hilang bersama kenderaan Hilux-Vigo ketika bapa mangsa iaitu Low Yee Shang, 31, pergi membuang air kecil. Punca kehilangan akibat bapa mangsa membiarkan kenderaan Hilux Vigo dengan keadaan enjin masih hidup dan pintu tidak berkunci. Pada jam 9.30 pagi hari yang sama, kenderaan itu berjaya ditemui di Bukit Padang namun tiada kanak-kanak terbabit didalamnya.



Kronologi Kes Budak Hilang Di KK Sabah


  • Pada jam 6.00 pagi jumaat 9 Mei 2014, bapa mangsa Low Yee Shang meninggalkan kenderaan jenis Hilux Vigo dengan pintu tidak terkunci dan enjin tidak dimatikan di Stesyen Minyak Kampung Air.
  • Sebaik sahaja selesai membuang air kecil, didapati kenderaan Hilux Vigo bersama anaknya telah hilang.
  • Mangsa terus membuat laporan polis berhubung isu tersebut.
  • Pada jam 9.30 pagi, kenderaan pacuan empat roda itu berjaya ditemui di Bukit Bendera berhampiran Menara Jam Atkinson kira-kira 500 meter dari lokasi ia dilarikan, namun kanak-kanak terbabit tiada didalamnya.
  • Sehingga kini, Low Min You masih gagal dikesan dan polis menjalankan ‘Op Tutup’ bagi menjejaki kanak-kanak itu di seluruh negeri termasuk di terminal bas dan laluan sempadan negeri Sarawak.


Sumber







PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved