ONEXOX
BannerFans.com

Pengarah drama dedah perangai sebenar Lana Nordin, Rita Rudaini dan Rosnah

on Tuesday, May 27, 2014

Seorang pengarah drama tempatan dikenali Shahrulezad Mohameddin secara terbuka mendedahkan perangai sebenar tiga pelakon terkenal iaitu Lana Nordin, Rita Rudaini dan Rosnah Mat Aris ketika berada di lokasi penggambaran.

Pendedahan itu dibuat oleh pengarah itu menerusi akaun facebooknya baru-baru ini bagi menyatakan kekaguman beliau terhadap sikap sebenar ketiga-tiga pelakon terbabit.

Kepada peminat yang beranggapan bahawa Lana Nordin masih seperti dulu iaitu suka berpakaian seksi dan menjolok mata, apakata anda baca luahan Shahrulezad di bawah.









Sumber


PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 5 comments... read them below or add one }

Anonymous said...

Moga dberi hidayah oleh Allah utk mnutup aurat dgn sempurna..


May 28, 2014 at 6:02 PM
Anonymous said...

mohd farouk mohd yusof & Mohd Anwar lebih baik mendoakan semoga mereka mendapat hidayah ALLAH daripada menambahkan dosa sendiri dengan riak dan jangan anggap anda berdua dah cukup sempurna dimata ALLAH kerana setiap yang dikurniakan ALLAH pada kita hanyalah pinjaman dan akan ditarik bila-bila masa sahaja termasuklah ilmu agama yang diketahui..


June 9, 2014 at 10:38 PM
Anonymous said...

semua org mendirikan solat...sama ada terima @ tak itu hanya Allah sj..klu solat itu sempurna sudah pasti luaran seseorg itu pun akan baik,begitu juga sebaliknya...kita y solat ni pun belum pasti adakah solat kt itu mampu menjadikan kita seorg muslim yang sebenar2nya @ tak..pe y pntg at least mereka cb tuk melakukan y terbaik...kira ok laa tu solat drpd org y x penah solat...jgn kata solat fardhu,solat jumaat pun rsnye rmai lelaki2 kat luar sne y tak bersolat..sekadar renungan...


June 10, 2014 at 8:27 PM
claudebig said...

benar tetap benar, batil tetap batil... kalau sembahyang betul... nape lepas sembahyang bukak baju.. en fairuz raof tu ustaz channel mane ya... channel 31/4 ke..??


June 18, 2014 at 4:27 PM

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved