ONEXOX
BannerFans.com

Lola dan Firdaus, Lagi pendedahan PUNCA mengejutkan!!

on Sunday, June 29, 2014

Lagi pendedahan mengejutkan mengenai Lola dan anaknya remaja OKU, Firdaus yang ditemui dalam keadaan amat menyedihkan.

Firdaus_OKU_2Kini Fatanah Shahreezad, isteri kepada salah seorang anggota Imigresen dilaporkan mendedahkan rumah didiami Firdaus jauh dari kejiranan Melayu tetapi dikelilingi bangsa asing seperti Negro, Bangla dan Nepal. Dia ditemui kerana pihak imigresen memecah masuk untuk serbuan ke atas bangsa asing asing tersebut.

Menurut Fatanah lagi, rumah didiami Faidaus amat busuk kerana disitulah dia kencing dan berak dan apabila malam Firdaus akan keseorang di daslam rumah yang gelap gelita dengan bermangga diluar.

Firdaus_OKU_3Lebih mengejutkan, Lola, ibunya menyewa di rumah lain, di blok berasingan. Sejauh mana kebenarannya tentu ia akan didedahkan di mahkamah. Kalau melihat keadaan rumah tersebut, kebenarannya mungkin ada kerana ibunya sendiri tak akan mahu tinggal di rumah tersebut.

Itulah pendedahan Fatanah, namun mengecewakan apabila carian dibuat di Facebook, nama “Fatanah Shahreezad” tak ditemui lagi..





Sumber








PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved