ONEXOX
BannerFans.com

Pelanggan Marah Doakan Keturunan Mawar Fareeda Dan Fizo Omar Jadi Pengemis

on Thursday, June 12, 2014

Seorang pelanggan tudung Fareeda, Salina Abu Zar secara terbuka mendoakan anak cucu dua pasangan sweet ini menjadi pengemis dan tidur di kaki lima selepas kecewa dan gagal mendapatkan tudung Fareeda pada 7 Jun yang lalu.



Semua ini gara-gara dia ingin Mawar Fareeda dan Fizo Omar merasai apa yang dirasakan oleh peminat-peminat Fareeda yang terpaksa beratur panjang dan lama semata-mata ingin mendapatkan tudung baru Fareeda.

Peminat Fareeda sanggup berbaris panjang, berpeluh dan ada segelintir orang sampai pengsan pun ada tetapi akhirnya tertipu dengan janji manis mereka. Lantas Mawar dan Fizo dilabelkan sebagai beruk dan kuat menipu.



Perkara seperti ini patutnya dapat dielakkan. Sudah tentu Fareeda tahu bahawa apa saja keluaran terbaru Fareeda pasti akan mendapat sambutan hangat.

Sumber







PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 10 comments... read them below or add one }

Anonymous said...

Kalau bangang susah nak diajar. Kalau bodoh tu celup pale dalam lubang jamban g bagus. Sanggup beratur panjang sampai pengsan bagai semata nak tunggu tudung Fareeda! Punyalah belambak kat luar tu yg lagi bagus pun ada yg satu tu gak digilanya. Apa nak jd lah....


June 12, 2014 at 6:27 AM
Anonymous said...

dah la bodo..bagitau pulak kat public..sapa suruh kou p beratur mcm beruk mat yeh semata2 nak dptkan tudung..apa objektif pakai tudung,melawa je ke..orang beli untuk tutup aurat la sengal...sangat bodo manusia tuuuu


June 12, 2014 at 6:43 AM
Anonymous said...

Bodo bebal bangang


June 12, 2014 at 7:19 AM
Anonymous said...

tak la sokong tudung ni tapi kalau peminat mesti la letak harapan tinggi nak beli. dah nama pon minat jadi betul la tu sanggup gi beratur lama2 dan susah payah berebut nak beli. bila tak dapat memang la frust. tambah pulak semacam tak adil bila iklan/marketing beriya kata ada stok baru rupanya cuma 10 helai je. memang susah la nak dapat kalau bkn rezeki.

contoh macam org laki minat/gila bola la, sanggup beratur pi beli tiket sume bagai, sekali seat tak cukup kene tipu atau tetiba permainan dibatalkan tiket takleh refund. ape perasaan korang?

i rest my case.. :)


June 12, 2014 at 7:56 AM
Anonymous said...

Betul2..i stuju apa yg u kata..dh minat kan...


June 12, 2014 at 8:36 AM
Anonymous said...

tak juga nak sebelahkan mana2 pihak..fareeda tak paksa pon orang beli..peminat2 fanatik yang sanggup beratur bermastautin kat luar kedai.
pilihan ditangan masing2..byk lagi tudung yg lebih cantik dari fareeda kat luar sana.murah pulak tu..fareeda ni mahal dek jenama..

fareeda pon satu..patutnya dia dh byk untung, dia pikir la pulak strategi nak selesaikan masalah orang beratur panjang nk beli tudung..cari jalan supaya peminat2 dpt beli dengan keadaan selesa dan puas hati..semua yg dtg dpt beli.baru la bisnes kekal lama..esok2 peminat lari ha time tu baru nyesal..


June 12, 2014 at 5:51 PM
Anonymous said...

macam2...sebab nak kejar kan jenama fareeda tu sangup lah pulak beratur dan peluh2 tak berbaloi langsung...ikut kan byk lagi kedai yg jual tudung sama meterial ngan fareeda dah jauh lebih murah boleh dpt..da lebih cantin dan trendy lagi....


June 12, 2014 at 8:13 PM
Anonymous said...

Tak pakai tudung fareeda pon bole hidup dunia akhirat la. Ni mesti org mengirim ni.. baik kau sedekah duit tu kat anak yatim jer, ada jgk saham kat akhirat nanti.


June 13, 2014 at 1:38 AM
Anonymous said...

tudung adijuma lg best..murah...boleh pin bwh, labuh tutup aurat...sekian.


July 2, 2014 at 9:41 PM
Anonymous said...

kalau dah banyak untung tu beli lah bangunan sendiri ada kawasan utk parking dan ada kawasan yg luas utk pelanggan finatik ....tak perlulah lagi guna sistem nombor tu lagi itu trend bisness zaman dulu kala ........pastikan stok benar2 ckup jangan lah naya org/pelanggan ........bisness tak kekal lama kalo buat begitu ....tengok cara cina berniaga menjaga hati pelanggan itu yg paling mustahak .....


December 16, 2014 at 12:54 AM

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved