ONEXOX
BannerFans.com

3 Foto Azwan Ali bawa 'Batang Mop' pergi Umrah dimaki peminat

on Thursday, July 24, 2014

Diva terkenal, Azwan Ali sememangnya antara selebriti tempatan yang dilabel paling banyak mencetuskan kontroversi dek kerana bermulut lancang, celupar dan menganggap bahawa masyarakat Malaysia tidak boleh ditegur secara direct.

Selain perwatakan sedemikian, Azwan juga seorang yang suka mengambil foto-foto selfie pelik dan sering mendapat pelbagai respon negatif dari peminat di laman sosial.

Terbaru, adik kepada YB Mohamed Azmin Ali itu kembali mencetuskan kejutan di kalangan peminatnya di laman Instagram kerana memuatnaik beberapa keping foto selfie sedang memegang batang mop ketika menunaikan umrah di Mekah buat kali ketujuh.

Perkongsian tersebut dikecam hebat peminat kerana beranggapan Azwan hanya menunjuk-nunjuk. Lebih menarik, ada peminat sanggup melemparkan kata-kata pedas berbunyi "tak pergi umrah sehingga 7 kali kalau perangai tidak berubah."






Sumber


PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 1 comments... read them below or add one }

Anonymous said...

itu SELFIE STICK la... mcm teropong, boleh panjangkan.... bukan batang mop... senang2 je blog2 fitnah dia.. pahala FREE....


July 25, 2014 at 7:23 PM

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved