ONEXOX
BannerFans.com

Luahan sedih Ifa Raziah isu pembedahan kopek di awal ramadhan

on Wednesday, July 23, 2014

Sebelum ini, pengacara dan pelakon Ifa Raziah sudah menjelaskan pembedahan yang dilakukan pada awal Ramadan lalu adalah disebabkan jangkitan vrisu yang dialami di bahagian payudaranya.

Begitupun, masih ada pihak tertentu yang kurang senang dan suka membuat cerita pembedahan itu sebenarnya dilakukan untuk menambah silikon bagi membesarkan asetnya.

Ifa Raziah berkata walaupun menyedari hal itu, dia sendiri tidak mengambil pusing dengan kata-kata setengah pihak kerana mereka tidak faham kesakitan yang dilalui.

“Orang tak faham apa yang saya lalui dan kesakitan yang betul-betul saya alami. Jadi tak perlulah saya nak bertegang urat dengan mereka diluar sana untuk menjelaskan segalanya.

“Jika saya ceritakan yang betul pun mereka tetap mengutuk dan menghina saya. Jadi tidak perlu nak ambil kesah sangat dengan cerita seperti itu. Yang penting saya bertambah sihat dan kehidupan bertambah ceria disamping keluarga tercinta.”

Ifa Raziah telah selamat menjalani pembedahan untuk membuang ketulan di payudaranya akibat virus di Beverly Willshire Medical Centre, Jalan Tun Razak pada jam 12 tengahari pada 8 Julai lalu.



Bercakap mengenai perkembangan kesihatannya kini, Ifa memberitahu dia kini semakin pulih dan sudah pun keluar bekerja menghadiri majlis korporat.

“Sebenarnya masih sakit lagi dan terus makan ubat yang doktor beri. Jahitan pun tak buka lagi. Doktor pun sebenarnya suruh rehat selama sebulan. Tapi setelah 14 hari saya cuba kembali aktif dan bila berjumpa dgn peminat-peminat semua hilanglah rasa sakit tu sekejap.”

Ifa memberitahu dia kini terus bekerja seperti biasa walapun tidak seaktif dahulu hingga malam raya di Singapura

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved