ONEXOX
BannerFans.com

Pelajar Maut Terlebih Makan Daging Kambing Bakar

on Thursday, July 31, 2014

Sekumpulan bekas pelajar sekolah yang mengadakan perjumpaan Hari Raya sambil menikmati kambing bakar di tepi pantai malam tadi bertukar menjadi kejadian yang sangat menyedihkan apabila seorang daripada mereka sakit perut dan maut ketika dirawat di sebuah klinik di Masjid Tanah, Alor Gajah kira-kira 11 pagi tadi.

Anak bongsu dari sembilan beradik mengadu sakit perut dan pinggang selepas dikatakan makan terlalu banyak daging kambing bakar membuatkan dia dihantar ke Klinik Kesihatan Masjid Tanah untuk rawatan.

Abdul Kader menyertai satu perjumpaan bekas rakan sekolah menengahnya di pantai peranginan Pengkalan Balak malam tadi yang turut menyediakan kambing bakar.

“Mangsa mengadu pada beberapa rakannya dan dihantar ke klinik berkenaan namun keadaannya semakin lemah dan kritikal.

 Dia disahkan meninggal dunia ketika dirawat tiga doktor di klinik berkenaan,” katanya.

Ketua Polis Daerah Alor Gajah Superintendan Mohamad Laham menyatakan mangsa didapati tiada rekod perubatan lampau dan disahkan meninggal dunia ketika menerima rawatan di klinik berkenaan.



Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved