ONEXOX
BannerFans.com

(Foto) Gadis bertudung tapi terlupa pakai seluar di dalam

on Tuesday, August 12, 2014



Pening kepala tengok gadis ini. Kalau tuan-tuan pening melihat situasi politik di Selangor, bawak-bawak jugak lah bersabar dengan apa yang ada di sekeliling.

Contohnya seperti kejadian di bawah. Tidaklah kami dapat pastikan sama ada ini fesyen terbaru masa kini atau sekadar isyarat protes kepada MB Khalid ataupun kempen anti Yahudi.

Tudung punya cantik di atas, di bawah pula dah macam bertelanjang.

Terlupa pakai seluar agaknya...bersangka baik ajalah





Sumber


PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 3 comments... read them below or add one }

HaSuGa said...

Assalamualaikum.Maaf tuan blog. Saya ingin menegur sedikit.maaf..saya agak tidak setuju tuan admin post gamba ini...ini 1 pengaiban.kita tidak tahu hujung pangkal cerita. Seeloknya deletelah post dan gamba2 ini. Saudara mmg tidak bertanggung jawab pada komen2...namun saudara akan dipertanggungjawabkan andai kata ada yg menyebarkan gambar ini jika ianya di copy dari blog saudara. Balasan bukan di dunia.namun di akhirat. Renung2kanlah. Semoga kt dijauhkan dari seksa api neraka. Nauzubillah...Ameen


August 13, 2014 at 6:11 PM
Anonymous said...

Mungkin ini ada lah fesyen atau edit untuk mempersendakan seseorang ?Jika betul memang patut pun kene komen .Ini bkn aibkan tapi sekadar pose2 lucu atau pose2 nak seronok2..jangan terlalu sensitive atau komen kata diri tu bagus.sekadar nak sebar satu pose2 istimewa untuk kita fikir baik atau tak ???Lu pikir laa.....


September 4, 2014 at 5:37 AM
Anonymous said...

ni masalah org melayu... asyik nak tutup masalah melayu dengan alasan tak mau aib kan org. sebenarnya melayu dah hilang pedoman. elok kita dedah semua ni.. bagi melayu sedar ... melayu hanya takat namanya. moral hilang.

ulamak pun sama.. takat berceramah di masjid, tak cukup. yang pi masjid semua bermoral. yang tak pi masjid, tak pulak ustaz cuba nak betulkan.

bila tegur, ikut kasta masyarakat. org marhain berani tegur. org atasan, membisu. bila remaja tak tutup aurat,ustaz2 bantai. tapi bila wanita atasan, diam.

terima lah hakikat. org melayu tinggal nama, moral dah terpesong. tak payah lah nak sembunyi2 dgn alasan mengaibkan org


September 9, 2014 at 9:11 PM

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved