ONEXOX
BannerFans.com

Mawi Dan Siti Nurhaliza Kini Hidup Serba Kekurangan

on Tuesday, August 12, 2014

Seorang lelaki lembam nekad menjaga dua anak tirinya dalam pondok usang di kawasan setinggan di Taman Sri Pandan, Johor Bahru sejak isterinya menghilangkan diri sejak lima tahun lalu.

Lelaki yang dikenali Rahmat Mori bekerja sebagai tukang rumah dengan pendapatan RM400 sebulan memikul tanggungjawab untuk membesar dan menyekolahkan anak tirinya iaitu Mohd Mawi dan Siti Nuhaliza Abdullah.

“Saya sudah tiga kali berkahwin tetapi jodoh tidak panjang kerana isteri bosan kerana hidup susah. Malah, isteri ketiga yang juga seorang janda lari meninggalkan dua anaknya untuk saya jaga sejak lima tahun lalu,” katanya.

Namun, dia bersyukur dikurniakan dengan kedua-dua anak tirinya yang tidak mudah mengeluh dengan kehidupan dalam serba kekurangan.



Sumber



PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved