ONEXOX
BannerFans.com

Mengapa Starbucks Dan Astro Tak Diboikot?

on Wednesday, August 6, 2014

Kepada mereka yang tidak tahu, franchise McDonald’s di Malaysia merupakan milik penuh org Melayu. Orang Cina langsung tak boleh masuk sebab itu cina sebar citer guna alasan Gaza utk kasi lingkup bisnes Melayu.

Pizza hut n kfc juga milik Melayu di Malaysia ni.Setiap tahun kami sumbang ratusan juta ringgit utk misi bantuan kemanusiaan ke seluruh dunia utk org Islam. Semua pekerja adalah anak-anak Melayu.

Cuba fikir, kenapa tiada cadangan suruh boikot starbucks, kenny rogers ker..burger king ker…tu pun product Israel dan US….sebabnya tokey pemilik franchise di Malaysia dimiliki oleh org cina.

Jangan jadi lagi mcm isu coklat cadbury milik Syed Mokhtar Bukhary di mana Melayu diperalat utk sabotaj bisnes Melayu. Sampai bila Melayu nak jadi alat kpd org cina, india dan kapir.

Jadilah bangsa yg berfikiran luas dan terbuka serta matang. Bukan bangsa yg emosional, seperti pak turut yang mudah diperkotak katik. Its something to ponder. Double check dgn ROC untuk kepastian supaya tidak tersilap sasaran. Nanti cina dan india gelak puas kat Melayu di Tanah Melayu ….Wallahua’lam.



Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved