ONEXOX
BannerFans.com

2 Gambar terlampau gedik Nur Fathia bertudung litup

on Tuesday, September 9, 2014

Kewujudan laman sosial seperti facebook, twitter dan instagram membolehkan hubungan selebriti dan peminat masing-masing semakin dekat dan erat.

Jika dulu, peminat hanya dapat mengetahui perkembangan artis pujaan mereka melalui ruangan gosip di akhbar-akhbar tempatan, blog-blog hiburan dan media massa, kini mereka tidak perlu lagi menunggu update setiap hari kerana hanya perlu masuk ke laman sosial artis terbabit dan dapat menatap gambar-gambar mereka.

Dunia sememangnya semakin canggih dan tidak dapat dinafikan namun ada pro dan kontra di sebalik kewujudan laman-laman sosial.

Sebagai contoh, artis wanita yang paling mendapat perhatian sekarang ialah Nur Fathia Lattif. Beliau yang mencetuskan fenomena dalam drama Ariana Rose yang dibintanginya antara yang paling kerap mengemaskini akaun Instagram peribadi.

Begitupun, kekerapan memuatnaik foto-foto tidak disenangi sebahagian peminatnya sehingga timbul komen-komen berbaur kecaman. Salah satu yang menarik perhatian penulis ialah foto gedik Nur Fathia dalam keadaan bertudung litup.




Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved