ONEXOX
BannerFans.com

PANAS! Gambar Posmen Yang Mengezutkan Orang Ramai

on Monday, September 1, 2014



Apabila disebut tentang POSMEN saja pasti terbayang seseorang yang memakai uniform rasmi Pos Malaysia bersama dua kantung beg berwarna biru disangkut dibelakang motor yang mengandungi surat-surat untuk diedarkan kepada pemiliknya.

Menjadi posmen bukanlah semudah yang disangka,ditambah pula anak Melayu kita yang jenis memilih kerja menyebabkan banyak kekosongan dalam jawatan tersebut.Gambar kali ini BadAss nak tunjukkan seorang abang posmen yang sangat "Rare" sekali dimana dia bukan menggunakan motor biasa iaitu Modenas Kriss yang biasa digunakan posmen yang lain.




Amacam? Adik-adik rempit,abang-abang superbike ada rasa sakit hati tak? CBR yang biasa orang bawak konvoi tu abang ne buat hantar surat ja..Hehehe..Gurau,jangan marah :)

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved