ONEXOX
BannerFans.com

VIDEO: ZALIM!! LELAKI DIRAKAM PIJAK ANAK KUCING SAMPAI MATI

on Tuesday, September 9, 2014



Sebelum ini, kita pernah dikejutkan dengan beberapa kes manusia yang menganiaya kucing. Dah lama senyap kes macam ni, ada pula timbul kes baru.

Kes yang dimaksudkan dikesan setelah aksi zalimnya dirakam oleh CCTV di sebuah premis di Kuala Lumpur. Bagi sesiapa yang tak boleh tahan dengan video sebegini ini dinasihati tidak terus menonton.

Kejadian itu dilaporkan berlaku pada jam 2.55 pagi. Rakaman CCTV itu melihatkan seorang lelaki seorang lelaki bertindak mendera dan membunuh anak kucing yang sedang berehat.

Lebih menyedihkan lagi, seekor kucing dewasa, yang berkemungkinan ibu kepada kucing berkenaan cuba menghalang perlakuan lelaki dajal tersebut, namun apakan daya, kudrat seekor kucing, hanya di sepak oleh manusia kejam itu. Saksikan video dibawah:




Tolong cari hukum lelaki dajal ini! Kalau macam ni lah perangainya, baik tak payah hidup lagi senang

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved