ONEXOX
BannerFans.com

Wajah sebenar lelaki hina jururawat tayang badan kepada pesakit

on Sunday, September 14, 2014

Seorang pemilik akaun facebook Mohd Helmi Supaat mengundang kontroversi apabila memuatnaik status di facebook yang berbaur penghinaan kepada kerjaya jururawat.

Dalam status ringkas yang ditulisnya beberapa hari lalu, Mohd Helmi mendakwa tugas jururawat ialah tayang muka dan badan, selain melentik body, bahasa yang agak kurang sopan dan sesuka hati membuat andaian.



Bagi penulis, status ini memang wajar mengundang kemarahan kepada komuniti jururawat. Ini kerana selain perlu mempunyai ketahanan mental dan ketabahan, seorang yang bergelar jururawat juga perlu peramah dan pandai mengambil hati pesakit.

Tidak berpuas hati dengan tuduhan tidak berasas dari lelaki berkenaan, ramai jururawat di group whatsapp mengecam status tersebut sehingga ada yang menyebarkan gambarnya ke laman sosial dengan disertakan luahan tidak puas hati mereka.





Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved