ONEXOX
BannerFans.com

7 Gambar TMJ Dan Cik Puan Khaleeda Yang Cun Di Stadium Larkin Lepas Bernikah

on Saturday, October 25, 2014



Pasangan diraja, Tunku Mahkota Johor dan Cik Puan Khaleeda telah membuat penampilan pertama di Stadium Tan Sri Dato Haji Hassan Yunos, Larkin selepas melangsungkan majlis pernikahan semalam.

Pasangan diraja tersebut tidak ketinggalan untuk hadir ke Stadium Tan Sri Hassan Yunos di Larkin, Johor Bahru bagi menyaksikan perlawanan separuh akhir kedua Johor Darul Takzim menentang Felda United.

Apa pun, mari kita skodeng gambar TMJ dan Cik Puan Khaleeda di Stadium Larkin lepas bernikah yang Katak Comel paparkan di bawah ini buat tatapan anda. Selamat berhujung minggu dan ong gedek gedek



Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 1 comments... read them below or add one }

JAMILKUCING said...

kenapa pemikiran orang melayu bila kena mengena dgn sultan istana smeua elok, cantik, lawna , bagus terabik bla bla bla. tapi kalau rakyat mcm mcm. tukar lah permikiran tu .jgn dok jadi katak bawah tempurung, sorry al aku tengok wajah dia tiada nur atau seri langsung.


October 26, 2014 at 6:24 AM

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved