ONEXOX
BannerFans.com

Kesal sikap Ultras

on Thursday, October 9, 2014

Shah Alam: Kelab Penyokong Bola Sepak Selangor (SSFC) membidas tindakan sebilangan penyokong Ultras Selangor yang disifatkan kurang bijak hingga mampu menggugat moral dan tumpuan pemain menjelang aksi suku akhir kedua kempen Piala Malaysia, hari ini.

Menurut Naib Presiden SSFC Noor Azman Abbas, pihaknya tetap akan memberi sokongan penuh tanpa berbelah bagi biarpun mengakui nasib skuad kendalian Mehmet Durakovic ibarat telur di hujung tanduk yang memerlukan keajaiban untuk bangkit kembali memadam defisit empat gol yang dimiliki pasukan FELDA United.


“Apa yang berlaku semalam (kelmarin) memang mengecewakan kami. Insiden seperti itu tidak sepatutnya berlaku ketika pasukan Selangor sedang sibuk melakukan persiapan terakhir sebelum turun bertemu FELDA.

“Kami kesal dan kecewa dengan tindakan Ultras Selangor itu. Mereka sepatutnya menggunakan saluran yang betul dan bukannya datang mengganggu latihan pasukan.



“Mereka kena sedar, pemain itu juga manusia biasa seperti kita, mungkin ada masalah tertentu yang kita tidak tahu hingga prestasi mereka merudum malam itu.

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved