ONEXOX
BannerFans.com

Artis Popular Kantoi Teguk Air Kencing Setan Sebelum Persembahan

on Wednesday, November 26, 2014



Seorang artis yang sudah lama bergiat dalam dunia seni hiburan telah dilihat meneguk minuman keras sebelum memulakan persembahan bagi mendapatkan feel menyanyi.

Bukan sekali dua tetapi sudah banyak kali juga artis berkenaan meminum air kencing setan itu. Malah penganjur persembahan terkejut apabila terlihat aksinya itu.

Takkanlah sudah berbelas tahun menyanyi artis itu masih terpaksa menggunakan air itu untuk menaikkan ‘feel’ dan semangatnya.




Mustahillah dia masih gugup lagi sedangkan artis lain yang seangkatannya boleh saja memberikan persembahan mantap tanpa perlu bergantung kepada benda lain.

Dia bukan lagi menjadi dirinya yang sebenar. Masakan tidak, jika daripada awal dia menyanyi dia meneguk air maka seluruh urat sarafnya sudah tentu tidak dapat berfungsi dengan baik.

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri




Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved