ONEXOX
BannerFans.com

Isteri Nekad Lari, Tak Tahan Suami Masuk Ikut 'Pintu Belakang'

on Wednesday, November 26, 2014



KUALA LUMPUR: Hobi seorang lelaki yang gemar membeli dan menonton DVD #lu-cah dan meniru aksi terlampau yang ditontonnya dengan menjadikan isteri sebagai pemuas nafsu gila.

Lelaki yang berusia 30-an itu didakwa gemar #meli-wat isterinya semenjak setahun yang lalu sehingga menyebabkan mangsa sering mengalami kesakitan dan terpaksa mendapatkan rawatan dari doktor.

Tidak tahan dengan nafsu gila dan diseksa secara fizikal oleh suaminya, mangsa mengambil keputusan untuk meminta cerai.

Mangsa yang mempunyai dua orang anak itu mendakwa, nafsu gila suaminya itu muncul selepas suaminya kerap menonton video biru.

Terbaru, dalam kejadian pada 20 November lalu, suspek mengajak mangsa 'bersama' namun ditolak kerana takut dan meminta suspek berhenti menusuk 'pintu belakang'.

Bagaimanapun, lelaki itu enggan melepaskan mangsa dan mangsa sekali lagi menjadi tempat memuaskan nafsu gila lelaki itu.




Mangsa bertambah tertekan akibat kerap mengalami kesakitan sehingga terpaksa mendapatkan rawatan di klinik.

Selain itu, mangsa juga sering dimaki-hamun dan anak-anak juga sering menjadi mangsa kemarahan lelaki itu jika permintaan gilanya itu ditolak.

Kelmarin, mangsa yang tidak mampu menahan kesakitan akibat perbuatan suaminya nekad lari dari rumah bersama dua anaknya.

Menurutnya, mangsa kemudian membuat laporan polis berhubung kejadian itu selain dalam proses menuntut cerai di pejabat agama.

Sumber


PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri




Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved