ONEXOX
BannerFans.com

Berita Palsu Kes Buli Di Maktab Mahmud Padang Terap Kedah

on Tuesday, November 4, 2014

Berita palsu kes buli di Asrama Sekolah Maktab Mahmud Padang Terap Kedah. Menerusi makluman rasmi daripada Pentadbiran Sekolah Maktab Mahmud Padang Terap, insiden video rakaman kes buli tiada kena mengena dengan sekolah terbabit. Laporan polis telah dibuat susulan pengguna laman sosial menyebarkan maklumat palsu yang boleh mencemarkan imej sekolah tersebut. Pada masa yang sama turut tersebar adalah foto pelajar yang kononnya pembuli yang memakai baju hitam. Hasil tinjauan kami mendapati foto pelajar itu bukanlah foto si pembuli yang memakai baju singlet hitam yang kini dikehendaki pihak polis. Untuk info terkini, pihak PDRM sedang melakukan siasatan secara terperinci bagi mengenalpasti sekolah dan lokasi kejadian dalam rakaman kes buli berkenaan.



Video Kes Buli Bukan Berlaku Di Maktab Mahmud Padang Terap




Gambar Palsu Identiti Kes Buli Budak Baju Singlet Hitam



Maktab Mahmud Padang Terap Menafikan Kes Buli Di Sekolah Berkenaan



Perbezaan Asrama Maktab Mahmud Padang Terap Dengan Rakaman Kes Buli

Pengurusan Maktab Mahmud di Padang Terap menafikan kejadian kes buli yang dimuat naik menerusi video di laman sosial sejak 3 November 2014 berlaku di sekolah berkenaan. Berikut adalah perbezaan di bilik asrama di Maktab Mahmud Padang Terap dengan yang di dalam video (gambar kecil).





Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved