ONEXOX
BannerFans.com

Blogger Pro-Umno Gagal Melindungi Rosmah - Wakil Ketua Pelajar

on Friday, November 28, 2014



PAU 2014, 28 Nov : Blogger pro-Umno telah gagal melindungi isteri Perdana Menteri Datin Seri Rosmah Mansor dari diserang oleh pembangkang, menurut seorang ketua pelajar hari ini.

Wakil dari kelab Mahasiswa Luar Negara, Nur Farhana Mohd Anuar berkata, walaupun pemimpin-pemimpin Umno sering diserang oleh blogger pro pembangkang, penyokong Umno(atas talian) lambat tampil untuk mempertahankan mereka kerana bilangan yang sedikit serta rangkaian yang terhad.

"Presiden parti dan pemimpin-pemimpin lain sering menjadi mangsa berita palsu oleh mereka dari parti pembangkang.




"Ini termasuklah Datin Rosmah Mansor yang bukan sebagai ahli politik, penulis blog (pembangkang) juga menyerangnya saban hari tanpa rasa simpati.

"Namun acap kali serangan ini, lambat diserang balas oleh penyokong Umno kerana rangkaian blogger pro-Umno yang terhad.", kata Farhana memetik laporan dari MalaysiaKini.

Menurut Nur Farhana, pihak yang lebih agresif dalam menyebarkan maklumat lebih mudah menakluki pembaca. Beliau juga mengakui pemimpin Umno ketinggalan dalam hal ini.

Selain itu, Nur Farhana juga berkata mereka bersedia untuk menjadi blogger junior pro-kerajaan untuk melindungi pemimpim-pemimpin yang menjadi mangsa di media sosial.

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri




Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved