ONEXOX
BannerFans.com

Rita Rudaini Impikan Anak Aidil Zafuan Jadi Seorang Hafiz

on Friday, November 28, 2014



Aktress terkenal Rita Rudaini memang seorang yang tabah dan khabar terbaru mengenainya baru-baru ini mengatakan beliau bahagia sangat bersama anak-anak tersayang selepas di palit beberapa kontroversi dengan isteri bekas suaminya Aidil Zafuan Abd Razak.

Rita kini memang dilihat begitu bahagia bersama anak-anaknya walaupun terpkasa membesarkan kedua-dua anaknya berseorangan dan bagi setiap ibu pastu cuba yang terbaik untuk anak mereka begitu jugak dengan Rita.

Apa yang manarik perhatian kami Rita bukan sahaja  menitik beratkan soal keperluan harian tetapi turut mementingkan soal pendidikan agama kepada anak-anaknya walaupun selalu sibuk dengan kerjanya sebagai seorang pelakon.

Rita baru-baru ini teah berkongsi sekeping gambar yang menarik di mana anak-anaknya sedang mengaji Al-Quran dengan luahan dan harapan beliau bila anak-anaknya besar nanti.





Di dalam tulisan itu Rita terharu sangat dengan perangai anak-anaknya yang menunjukkan minat dalam mengaji AL-Quran dan merasakan tidak sia-sia pengorbanannya selama ini membesarkan mereka seorang diri.




Yang paling menyentuh hati apabila harapan Rita supaya besar nanti anak-anaknya menjadi seorang hafiz dan memimpin dia ke jalan yang benar dan diredhai ALLAH.

Semoga apa yang diimpikan Rita itu dimakbulkan ALLAH kerana apa ayng beliau niatkan tersebut amat mulia.

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri



Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved