ONEXOX
BannerFans.com

Guru Bebas Tuduhan Mer0g0l Murid Tuisyen Kerana Mati Pucuk

on Thursday, November 20, 2014

“Semua penjawat awam juga perlu bertindak bijak dalam perkongsian maklumat di media sosial terutama yang membabitkan kerahsiaan kerajaan,” -  Timbalan Setiausaha Kerajaan Negeri Perak, Datuk Razali Othman

SEREMBAN: Seorang guru matematik dibebaskan oleh Mahkamah Seksyen hari ini daripada dua pertuduhan mer0gol murid tuisyen berusia 12 tahun pada 14 dan 15 September tahun lalu.

Mahkamah membuat keputusan itu di akhir kes pembelaan hari ini setelah mendapati tertuduh, Mohd Faddil Abdul Rahman, 39, berjaya menimbulkan keraguan munasabah terhadap kes pendakwaan.

Mahkamah menerima keterangan saksi pembelaan ketiga iaitu pakar andrologist yang menyatakan Faddil mengalami masalah mati pucuk ketika kejadian r0gol itu didakwa berlaku.

Mengikut pertuduhan, Faddil didakwa mer0gol mangsa pada 14 September pada 9 malam dan 8 malam pada 15 September 2013.



Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved