ONEXOX
BannerFans.com

Wak Doyok Hadir Perhimpunan Agung UMNO Selepas Sertai UMNO

on Thursday, November 27, 2014



Makin maju nampaknya Wak Doyok atau nama sebenar Muhammad Azwan, apabila sekarang sudah terlibat dalam bidang politik selepas menyerahkan borang ahli UMNO cawangan Taman Tun Dr Ismail baru-baru ini.

Terbaru kelibat Wak Doyok iaitu yang juga ikon fesyen anak muda tekenal telah hadir di Perhimpuanan Agung UMNO yang berlangsung sekarang di PWTC.

Menurut sebuah portal Malaysiakini yang menemuramah Wak di kafe Riverside, Wak Doyok berkata beliau datang adalah untuk mendengar ucapan Ketua Pemuda UMNO iaitu sdr Khairy Jamaluddin Abu Bakar.

"Umur kami tidak jauh sangat jadi saya rasakan kehendak dan aspirasi kami juga tak jauh sangat," katanya.

Beliau juga hadir ke situ atas undangan pengerusi biro media baru Pemuda Umno, Ibdillah Ishak, selepas beliau menjadi ahli UMNO baru-baru ini.

Wak Doyok secara terbuka menyeru agar golongan muda kembali untuk menyertai perjuagan UMNO

"Kebanyakan Gen Y mereka kurang berminat dengan Umno jadi kita nak tarik balik supaya mereka dekat dengan Umno," katanya.



Selain itu Wak jugak turut ditanya oleh wartawan Malaysiakini adakah kehadirannya ini kan menjejeaskan tanggapan peminat terhadapnya.

"Saya adalah hak masyarakat dan saya akan turut memenuhi jemputan parti lain jika mereka berminat untuk mendapatkan khidmat saya."


"Saya ada juga parti-parti lain panggil. Saya hak masyarakat. Mereka perlukan saya, saya bantu.

"Itu pandangan mereka. Fesyen saya sebelum ini pun ada yang tak suka," katanya.

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri




Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved