ONEXOX
BannerFans.com

Pengawal Keselamatan Bernafsu Buas Cuba Meliwat Pesakit Wanita Di Tandas Hospital

on Tuesday, December 23, 2014



KUALA LUMPUR - Padah nafsu sebesar gajah, otak sekecil udang, seorang pengawal keselamatan di sebuah hospital ditahan oleh pihak polis semalam setelah didapati cuba meli-wat seorang pesakit wanita di tandas.

Dalam kejadian yang berlaku pada jam 12 tengah hari itu, suspek mengekori mangsa yang berusia 20-an yang hanya berbaju T dan berkain batik ke tandas.

Mangsa pada mulanya tidak mengesyaki apa-apa. Namun suspek menerpa dan memeluk mangsa dari belakang ketika berada di dalam tandas.




Suspek membuka seluar dan mengeluarkan kemaluannya sebelum menyelak kain batik mangsa untuk meli-watnya. Namun mangsa yang meronta berjaya melepaskan diri.

Mangsa memaklumkan kejadian itu kepada keluarganya yang datang melawat dan membuat laporan polis di Balai Polis Kajang.

Atas laporan mangsa, polis menahan suspek pada jam 7.30 petang pada hari yang sama. Kes disiasat di bawah Seksyen 377 D, Kanun Keseksaan.

Siasatan awal mendapati, suspek berusia 47 tahun mempunyai rekod jenayah lampau bersabit kes cabul seorang wanita.

Sumber


PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri




Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved