ONEXOX
BannerFans.com

Anak Sulung Awie Dedah Penipuan Rozana Misbun, Sedia Jadi Saksi

on Friday, January 30, 2015



Puteri Aleeya Antashamerupakan anak sulung penyanyi Awie yang kini sedang naik turun mahkamah akibat kesnya bersama i#steri Rozana Misbun.

Puteri Aleeya Antashayang kini berusia 15 tahun te#lah terpanggil untuk menceritakan pengalamannya sendiri sewaktu tinggal dan hidup bersama ibu tirinya, Rozana Misbun.

Baru-baru ini, Rozana Misbun ada membuat kenyataan media apabila berjaya mendapat hak jagaan anak. Ini kenyatan dari Rozana Misbun: (temubual b#ersama mStar)


Kenyataan Rozana Misbun

Bagi anak gadis ini, kenyataan Rozana Misbun ternyata banyak penipuan dan dia sedia menjadi saksi untuk menceritakan kisah sebenar sekiranya dipe#rlukan.




Ini pula kisah dari pengalaman sendiri Puteri Aleeya Antasha:


Kenyataan Puteri Aleeya

Untuk pengetahuan Puteri Aleeya Antasha merupakan anak sulung Awie bersama bekas isteri, Arni Nazira. Mereka bercerai pada 16 Oktober 2006 d#an dikurniakan 2 anak perempuan Puteri Aleeya dan juga Puteri Aleefa.



Sumber



PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri







Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved