ONEXOX
BannerFans.com

Kita Baling Bunga, Dia Baling Tahi - Komen Sharnaaz Tentang Shila Amzah

on Sunday, January 25, 2015



Di program Melodi, Sharnaaz Ahmad ada dite#mubual tentang satu tweet yang ditulisnya kepada Shila Amzah.

Sharnaaz hanya memberi ucapan tahniah kep#ada Shila Amzah namun dikatakan Shila Amzah memberi reaksi yang ahak mengejutkan.

Dari temubua tersebut, Shila dikatakan membuat kom#en balas dengan memuatnaik satu video dengan menukar lirik Masih Aku Cinta kepada Tidak Aku Cinta




Ini komen Sharnaaz kepa#da Melodi:

“Kita baling bunga pada dia, dia baling taik pada kita. Nak buat apa, kan? Itu cara dia. Saya tak nak tengok kawan-kawan saya jatuh. Shila sudah berada pada satu ta#hap yang sangat-sangat tinggi. Saya dan keluarga saya semua sokong dia,”

Bagi Sharnaaz dia hanya memuatnaik tweet itu sebagai tanda sokongan dan sebagai kawan dan tidak ada niat lain. Sharnaaz juga akui memadam tweet tersebut se#telah menerima panggilan dari pengurusnya keran arisau tanggapan orang ramai dengan tweet itu.


Sumber


PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri







Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved