ONEXOX
BannerFans.com

Luahan sayu bekas isteri Jimmly Shanley isu dipenjara 7 hari

on Thursday, January 29, 2015

Persengketaan antara Jimmu Shanley Norjahan Saleh, 33, dengan bekas isterinya Nursuhaila Eliani, 29 telah berlang#sung bertahun lamanya. Pelbagai kenyataan telah dikeluarkan kedua belah pihak mengenai perkahwinan mereka yang berakhir dengan perceraian.

Bagaimanapun, semalam, Suhaila telah dihu#kum penjara tujuh hari oleh Mahkamah Syariah Shah Alam selepas didapati sengaja ingkar perintah mahkamah berhubung hak lawatan dan bermalam anaknya.

Suhaila dikatakan gagal menyerahkan anak mereka, Za#hrah Rania, 5, kepada Jimmy pada tiga tarikh iait#u 16-18 April, 23-25 April dan 30 April-2 Mei 2013.

Suhaila memberitahu Sina#r Harian bahawa dia akur dengan keputusan mahkamah walaupun terkejut pada awalnya.




"Saya akan lakukan apa saja demi Zah#rah Rania.

Saya tak rasa hubungan kami boleh baik kerana dia se#ndiri tak pernah ambil tahu hal anak.

Menurut Suhaila juga, Jimmy tidak am#bil tahu mengenai belanja dan keperluan anak."

Jimmy tidak pernah memberi duit untuk membe#li susu, lampin pakai buang dan keperluan anak.

Bagaimanapun, Mahkamah membenarkan penang#guhan pelaksanaan hukuman itu dengan jaminan ibunya, Datin Muniroh Kassim.



Biasanya yang menjadi mangsa persengketaan pasangan yang bercerai ialah anak mereka. Diharap kedua belah pihak boleh bertolak ansu#r dan mencari jalan penyelesaian untuk berdamai, sekurang-kurangnya untuk Zahrah Rania yang masih kecil itu.

Untuk makluman anda, Suhaila hadir ke mahkamah ketika hukuman dibuat tetapi Jimmy tidak hadir, khabarnya untuk menjalani latihan pen#gacaraan sebuah rancangan televisyen.

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri




Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved