ONEXOX
BannerFans.com

Luahan Sayu Romie Mengenai Hanez Suraya Bisa Mengalirkan Air Mata

on Wednesday, January 28, 2015



Kekasih kepada pelakon sensasi Hanez Suraya, Romie Razin sememangnya memasang cita-cita mahu memperisterikan Hanez sejak di awal per#kenalan mereka.

Namun, usahawan berjaya ini sudah pun bergelar suami or#ang pada ketika itu. Mungkin Romie bercadang mahu berpoligami.

Pelbagai rintangan dan halangan menimpa pasangan kekasih ini tetapi jod#oh mereka memang amat kuat. Mereka bakal bernikah pada bulan Jun ini.





“Syukur Alhamdulillah segala-galanya terus dipermudahkan. Niat saya dari awal mengenali Hanez memang nak jadikan dia sebagai teman hidup saya. Tetapi lumrah dalam ma#na-mana hubungan pasti ada rintangan yang melanda.

Ia menjadi kayu pengukur sejauh mana hubungan ini akan bertahan. Dalam hubu#ngan kami pun, kami pernah melalui fasa berantakan. Tetapi saya tak pernah putus asa untuk terus memilikinya sekali gus memperisterikannya.

Ketika kami putus. Saya rasa kehilangan. Anak saya (dari perkahwinan terdahu#lu) pun sudah rapat dengannya. Jadi saya cuba memujuknya kembali. Tetapi bukan senang untuk memenangi semula hatinya,” luah Romie.

Sumber


PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri




Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved