ONEXOX
BannerFans.com

PUNCA ABBY ABADI TEGUR ADI PUTRA 'SEDIA TERIMA ADEGAN PANAS' TERJAWAP

on Monday, January 26, 2015



Baru-baru ini, Adi Putra menyatakan dia sedia meneri#ma adegan-adegan panas seperti aksi di ranjang walaupun beliau kini sudah bergelar haji.

Adi Putra memberikan alasan kerana beliau bekerja dan peke#rjaan yang dilakukannya itu adalah satu ibadah. Malah, aksi-aksi panas yang dilakonkannya itu lebih kepada menggunakan teknik kamera, bukannya dilakukan secara 'real'.




Namun, kenyataan 'berani' Adi Putra ini telah mendapat perhatian# dari rakan artis, Abby Abadi yang tidak bersetuju dengannya.

Abby Abadi, menerusi laman Instagramnya menegur Adi Putra s#ecara terbuka dan disertakan dengan hashtag #MohonJAKIMBersuara;





Sebagai seorang bekas pelakon, Abby Abadi tentunya ta#hu selok belok penggambaran dalam drama/filem. Bagaimanapun, bukannya mudah untuk membuat perubahan mendadak. Mungkin sudah tiba masanya, JAKIM memberikan garis panduan kepada pelakon beragama Islam agar tidak terus melakonkan adegan-adegan yang tidak bersesuaian dengan agama Islam.

Sumber


PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri





Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved