ONEXOX
BannerFans.com

Punca Qari Sentuh Kepala Neelofa Terjawap Akhirnya

on Wednesday, January 28, 2015



KUALA LUMPUR: Pelakon dan pengacara, Neelofa menyifatkan isu gambar kepalanya disentuh seorang lelaki yang dipercayai Qari terlalu diperbesar-besa#rkan tanpa mengetahui kisah sebenar.

Neelofa atau nama sebenarnya Noor Neelofa Mohd Noor, 25, berkata, lelaki berkenaan adalah saudara kepada bapa saudaranya yang berasal dari Pakista#n dan mereka bertemu ketika hadir ke majlis perkahwinan sepupunya baru-baru ini.

Jelas Neelofa lagi, tindakan lelaki itu memegang kepalanya bukan de#ngan niat tertentu sebaliknya ia merupakan budaya masyarakat Pakistan menyapa sanak-saudara.

"Sebenarnya gambar itu tidak ada apa-apa yang pelik pun namun masyarakat terlalu cepat membuat andaian yang tidak menggambarkan keseluruhan apa sebeanrnya terjadi.

"Lelaki berkenaan adalah saudara kepada bapa saudara saya yang datang dari Pakistan dan dia memegang kepala saya secara spontan yang juga budaya masyarakat mer#eka untuk menyapa dan bertanya khabar," katanya kepada mStar Online.

Neelofa ditemui pada majlis sidang media pengumuman calon lima terbaik Anugerah MeleTOP Era (AME 2015) yang berlansung di Hotel Double Tree by Hilton di sini pada Rabu.

Pengacara program MeleTOP itu turut bertindak sebagai hos acara berke#naan bersama Datuk AC Mizal, Nabil Ahmad dan kumpulan Jozan (Zizan Razak dan Johan).

Malah Neelofa turut dicalonkan dalam kategori Hos TV MeleTOP.

Anugerah berkenaan bakal berlangsung pada 22 Febuari depan di Stadiu#m Putra Bukit Jalil di sini.

Dalam pada itu, Neelofa tetap dengan pendiriannya untuk tidak mengulas mengenai gosip yang mengaitkannya dengan seorang kerabat diraja pada tahun lalu.

Katanya, isu berkenaan sangat sensitif dan langkah mendiamkan diri adalah yang terbaik kerana bimbang keadaan bertukar keruh dan timbul salah faham.




"Tiada apa yang boleh saya katakan dan saya pilih untuk tidak mengulas menge#nai perkara itu," jelasnya.

Sementara itu, Neelofa berkata, tahun ini dia mengakui lebih berhati-hati dalam memilih fesyen untuk digayakan pada malam AME 2015.

Jelas Neelofa, kritikan pedas yang diterima pada acara sama tahun lalu telah men#gajarnya untuk lebih peka terhadap fesyen yang ingin digayakan.

"Tahun lalu saya kekurangan masa untuk memberi perhatian terhadap perkara itu dan Insya-Allah tahun ini saya ada masa yang agak banyak untuk memberi pandangan kepada pereka fesyen apakah pakaian sesuai untuk malam itu nanti," katanya.

Dalam perkembangan lain, Neelofa  bakal kembali aktif sebagai pelakon selepas ha#mpir dua tahun tidak tampil dengan sebarang projek terbaharu.

Kata Neelofa, selepas tidak lagi terikat sebagai pengacara Nona dia mempunyai lebih banyak waktu terluang untuk berbuat demikian.

"Sebelum ini saya tolak kerana terikat dengab jadual Nona dan tidak mahu menyusah#kan rakan artis lain yang turut terlibat untuk ikut jadual saya.

"Insya-Allah saya akan masuk set penggambaran untuk lima buah telefilem pada ta#hun ini," ujarnya

Sumber


PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri




Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved