ONEXOX
BannerFans.com

Imej UFO Berjaya Dirakam Di Cornwall

on Sunday, February 22, 2015




LONDON - Sebuah objek terbang yang tidak dikenal pasti (UFO) berjaya dirakam berlegar-legar di ruang uda#ra pantai Cornwall, selasa lalu, mengundang misteri dalam kalangan saintis.

Imej UFO itu sempat dirakam dan pakar sains kini sedang menjalankan kajian bagi mengetahui rahsia sebalik pesawat misteri itu.

Pengasas badan UFO Cornwall, Da#ve Gillham berkata, pesawat itu berbentuk tiga segi, namun masih belum mengenal pasti apakah objek tersebut.




Kementerian Pertahanan sebelum ini pernah mewujudkan satu jawatankuasa untuk menyiasat penampakan UFO, namun membubarkannya pada Disember 2009 untuk menjimatkan perbelanjaan.

Keputusan pembubaran itu dibuat sel#epas tiada bukti menunjukkan penampakan UFO yang membawa ancaman kepada United Kingdom.

Sumber


PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri




Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved