ONEXOX

JAAFAR ONN NAFI SIHIR AZWAN ALI

on Tuesday, February 17, 2015



Azwan Ali pernah mendedahkan yang dirinya pernah disihir oleh artis lelaki yang namanya bermula den#gan huruf J melalui program Melodi, Ahad yang lalu.

Bagaimanapun, dek nafsu raih perhatian ramai pihak, Azwan Ali dengan beraninya mendedahkan kepada orang ramai bahawa individu 'J' yang dimaksudkan itu adalah Jaafar Onn.

Dakwaan itu menyebabkan Jaafar O#nn terpaksa tampil menafikan kenyataan liar Azwan itu bagi membersihkan namanya dalam satu temubual bersama dengan mStar Online.

Tanpa menyebut nama Azwan Ali, Jaafar Onn mengesa selebriti kontroversi itu bertaubat dan insaf dengan perbuatannya kerana tindakannya itu hanya mencerminkan kelemahannya sendiri di mata masyarakat.





"Saya nak pesan di sini, saya ni ora#ng tua. Bila nak cakap sesuatu, nak kata sesuatu, fikirkanlah dahulu kata-kata itu," katanya yang kesal dengan tindakan Azwan Ali mengelarnya bapok tua dan anjing.

Jaafar Onn juga menafikan bahawa dia pernah menyihir Azwan Ali kerana mereka telah lama tidak berurusan dan tiada sebab untuk dirinya melakukan perbuatan syirik itu.

"Apa tujuan saya nak sihirkan dia? Si#apa dia? Saya tidak pernah ada apa-apa urusan dengan dia pun? Jadi perlukah menuduh saya sedemikian rupa? Saya bersumpah tidak melakukan perbuatan itu," tegas Jaafar Onn.

Agak pelik juga membaca dakwaan Azwan Ali ini. Mana tidaknya, tidak pernah dilakukan oleh mana-mana pengamal perubatan Islam yang mendedahkan nama si pelaku bagi mengelakkan mangsa 'menyerang' si pelaku.

Tetapi dalam kes ini, Azwan Ali menda#kwa dia tahu itu semua adalah kerja Jaafar Onn. Persoalannya, benarkan Jaafar Onn yang melakukannya? Atau Azwan Ali terdesak mahukan perhatian?

Sumber


PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri




Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© AANS BLOG All Rights Reserved