ONEXOX
BannerFans.com

PUNCA SEBENAR PROTON EXORA TERBAKAR TERJAWAP DENGAN TEPAT AKHIRNYA

on Tuesday, February 17, 2015



Dakwaan awal Sys Lieya akan Proton Exora terbakar kerana tangki minyak kereta diisi pen#uh, mendapat respon negatif dari netizen.

Ramai yang menganggap dakwaan itu karut dan tidak pernah mendengar kes sedemikian berlaku di Malaysia.

Dakwaan Sys Lieya itu menj#adi viral di laman Facebook. Setelah banyak menerima 'kecaman', Sys Lieya membuang status berkenaan dan tampil memberikan penjelasan baru mengenai perkara itu.

"Kejadian itu berlaku disebabkan tangki bocor dan dalam waktu yang sama bapa saudara saya isi minyak penuh.




Mengulas mengenai kenyataan min#yak penuh punca kereta terbakar, ini pula penjelasan beliau.

"Kenyataan itu saya ambil daripada group. Saya gabungkan sekali sebab sebelum ini kawan ayah saya yang memiliki kereta Ferrari terbakar juga akibat isi minyak penuh. Pemilik itu sendiri yang beritahu,"

Lieya kesal apabila kenyataan awa#lnya mengenai kejadian yang menimpa kereta bapa saudaranya itu dikecam oleh netizen.

"Lagipun saya cuma bagi peringatan. Tak salahkan walaupun benda tu sahih atau tak sahih sebab pernah berlaku pada keluarga terdekat," katanya.

Sumber


PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri




Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved