ONEXOX

Juliana Evans dimaki peminat tayang lurah kopek di instagram

on Wednesday, February 18, 2015



Hangat-hangat tahi ayam, mungkin tu peribahasa yang sesuai diberikan kepada pelakon Juliana Evans.. Sebab apa Miss A cakap macam tu, ni hah puncanya.. Korang boleh tengok sendiri gam#bar menerusi laman Instagramnya..

Dulu bukan main keluarkan kenyataan kalau dapat tawaran lakonan dari Hollywood dia kenakan syarat ketat iaitu tak nak ambil adegan berbogel dan bercium.. Nampaknya semua tu tak boleh bertahan lama.., gambar yang dimuatnaik oleh Juliana ni pun Miss A tengok dah macam separuh bogel..



Apa motif tunjuk lurah dada tu Juliana? S#eksi sangat ke? Memang dah nampak terikut trend selebriti Hollywood dah ni.. Awak tu orang melayu, penuh adat sopan.. Pakai macam ni dah macam tak ada maruah je.. haha




Memang patut pun Juliana kena hentam teruk dengan peminat, ni lah jenis orang cakap tak serupa bikin.. Mula-mula tunjuk lurah dada, lepas ni buat belahan baju tunjuk tetek pulak ke.. Insaf-insaf la wahai artis-artis Malaysia..

Jangan Juliana keluar kenyataan macam Raja Em#a sudah la.., cuma tunjuk garis baju dalam, bukan tunjuk dada pun.. Mahu pening Miss A kalau dapat kenyataan macam ni.., memang dunia akhir zaman betul lah sekarang.


Sumber


PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri




Ranking: 5

{ 1 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© AANS BLOG All Rights Reserved