ONEXOX

Kain Rentang Anjing: 12 Individu Ditahan Polis

on Sunday, February 1, 2015



Tindakan sesetengah penyokong yang dengan sengaja mempamerkan poster negatif terhadap Persatuan Bolasepak Malaysia (FAM) telah dipandang serius oleh pihak Persatuan Bolasepak N#egeri Johor (PBNJ) dimana 12 individu telah dikenal pasti bertanggungjawab dan berjaya ditahan oleh pihak Polis DiRaja Malaysia (PDRM).

Mereka akan direman selama 5 hari untuk siasatan selanjutnya dan sekiranya didapati bersalah, individu-individu tersebut akan dilarang untuk memasuki stadium di seluruh negeri Johor seumur hidup.




Tidak kira apa jua bentuk tindakan provokasi yang dianggap keterlaluan, polisi PBNJ tidak akan berkompromi d#engan mana-mana individu yang melakukan provokasi. Kami sentiasa menyeru agar para penyokong Johor Darul Ta'zim menjaga nama baik organisasi dan mematuhi nasihat yang telah pun disampaikan oleh DYAM Tunku Mahkota Johor agar penyokong JDT menjadi penyokong yang profesional.

Sumber


PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri




Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© AANS BLOG All Rights Reserved