ONEXOX

Punca Michael Ang Beri Amaran Pada Ayda Jebat Terjawap

on Friday, February 13, 2015



Pelakon terkenal, Ayda Jebat kini dilihat sudah semakin bulat ketika muncul di rancangan drama baru berjud#ul Diva.

Disebabkan hal itu, dia telah diberi amaran oleh pengarah terkenal, Michael Ang supaya menurunkan berat badannya.

“Berat badan saya 45 kilog#ram dan menyedari berat badan naik sedikit kerana ketika penggambaran drama itu selera makan saya lebih daripada biasa.

“Naik dua kilogram sahaja tetapi malangnya ia lebih menonjol di bahagian muka menyebabkan saya nampak tembam. Ada yang menegur wajah saya sudah sama seperti pelakon Rosnah Mat Aris.




“Muka saya sudah bulat dita#mbah pula rambut palsu yang tidak sesuai memang lagi buruklah jadinya.

 Pengarah ada tegur  perkara itu, namun itu sahaja pilihan yang ada, lagi pula watak yang saya bawa itu memang memerlukan saya menjadi hodoh.

“Ada juga rakan-rakan yang menyu#ruh saya buat rawatan muka untuk bagi nampak lebih cantik tetapi saya menolak.

“Saya muda lagi untuk buat itu semua dan saya masih yakin dengan apa yang saya ada sekarang ini tanpa perlu membuat pembedahan atau rawatan.

“Sekarang ini saya tidak diet atau bua#t apa-apa untuk kurus, tetapi  mungkin nanti bulan depan sebelum mula penggambaran dengan Micheal Ang saya cuba berdiet,” katanya.


Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri




Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© AANS BLOG All Rights Reserved