ONEXOX
BannerFans.com

PUNCA NETIZEN KECAM TINDAKAN IBRAHIM ALI PERLEKEH ALLAHYARHAM NIK AZIZ TERJAWAP

on Thursday, February 12, 2015



Dikala semua orang sedang bersed#ih dengan hilangnya seorang ulama, lain pula yang dibuat oleh Dato Ibrahim Ali.

Dalam kenyataan terbarunya di laman Facebook, Ibrahim Ali mengucapkan takziah kepada keluarga Allahyarham Nik Aziz dan dalam masa yang sama juga turut memperlekehkannya.

"Rakyat Kelantan ramai menyanjungnya ke#rana beliau dikatakan ulama dan digelar tok guru walaupun belia tidak banyak membangun kemajuan rakyat dan negeri Kelatan.




"Malah kemajuan Islam di Kelantan tidak ke mana dan hukum hudud gagal dilaksanakan semasa hayatnya walaupun menjadi Menteri Besar Kelantan lebih 20 tahun," katanya.

Sesetengah perkara yang dibangkitkan oleh Ib#rahim Ali memang berlaku tetapi tindakan memperlekehkan orang yang sudah tiada adalah tidak wajar dan dianggap biadab.

Ekoran dari kenyataan tidak cerdik dari Ibrahim Ali ini, ramai netizen yang mengecam tindakannya itu sekali gus memburukkan imej PERKASA.





Sumber


PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri





Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved