ONEXOX

Tak buat apa-apa tapi sarung kopek dan spenda bertaburan atas lantai

on Monday, February 16, 2015




Kuala Lumpur: Alasan tidak melakukan apa-apa, tetapi, coli dan seluar dalam berselerak di lantai, itu gelagat beberapa pasangan yang ditangkap khalwat oleh Jabatan Agama Islam Wila#yah Persekutuan (JAWI) dalam Ops Valentine di beberapa hotel bajet sekitar bandar raya ini, malam kelmarin.

Operasi bermula jam 10.30 malam itu menahan 14 pasangan berumur antara 20 dan 40 tahun membabitkan sembilan hotel bajet.





Ketua Penguat Kuasa JAWI Wan Jaa#par Wan Ahmad berkata, selain pelajar ada dalam kalangan mereka adalah penjawat awam.

Menurutnya, ada yang mengaku sudah berkahwin, tetapi hasil pemeriksaan mendapati pasangan wanita bukan isterinya, tetapi teman sepejabat.

“Alasan baru sampai, tidak melakukan ap#a-apa, hanya tumpang tidur adalah alasan lapok sedangkan pemeriksaan mendapati pakaian dalam berselerak di lantai,” katanya yang mengetuai operasi itu sehingga jam 5 pagi.

Sumber


PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri




Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© AANS BLOG All Rights Reserved