ONEXOX
BannerFans.com

12 Foto Gelang Emas Milik Aaisyah Dhia Rana Yang Amat Menakjubkan

on Thursday, March 5, 2015



Tidak dinafikan kelahiran Aaisyah Dhia Rana di dalam keluarga Rozita Che Wan merupakan penyeri dan juga mena#mbah lagi warna kehidupan pasangan bahagia ini. Mengakui kini baru dapat merasai perasaan seorang ibu mempunyai anak perempuan, Che Ta bersyukur dengan kurniaan tersebut.

“Selama ini, saya dikurniakan dua anak lelaki, jadi sekarang baru saya dapat rasa perasaan ibu yang mendapat anak pe#rempuan. Saya sendiri pun nak anak sentiasa cantik dan terjaga rapi seperti saya. Sekarang saya tak guna khidmat pembantu rumah, jadi semua dilakukan sendiri”




“Selalunya orang cakap anak perempuan ini senang nak cari baju cantik-cantik untuk mereka. Benar saya sendiri boleh rambang mata. Malahan hingga saat ini ada juga pengikut di laman Instagram dan peminat ya#ng bermurah hati memberikan hadiah kepadanya”

“Saya bersyukur dengan kehadiran Aaisyah. Cuma tak sangka ramai yang meminatinya. Lihat sajalah kalau gambar dia dimuat naik di laman Instagram sampai 20000 like. Gambar saya sendiri pun belum tentu dap#at like banyak itu,” katanya.













Sumber


PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved