ONEXOX
BannerFans.com

GST – Harga baru Proton memikat hati

on Tuesday, March 31, 2015



Selepas pelaksanaan GST, hari ini Proton Holdings Berhad mengumumkan harga baru bagi beberapa model kereta keluarannya. Pengurangan sehingga RM1,475 atau 3.25 pera#tus seunit bagi model terpilih.

Ia selaras dengan pelaksanaan GST, kata Datuk Abdul Harith Abdullah, Ketua Pegawai Eksekutif Proton.

Menurut beliau harga ba#haru berkenaan meliputi semua model yang dikeluarkan Proton yang terdiri daripada Saga, Persona, Inspira, Staria Neo, Exora, Pre

“Pengguna kini bukan sahaja membeli kereta pada harga yang berpatutan tetapi juga mempunyai ciri-ciri keselamatan dan juga kualiti yang telah dipertingkatkan.

“Sebagai contoh mereka bol#eh membeli sebuah kereta Proton Saga dan Proton Preve Turbo 1.6L masing-masing pada harga serendah RM33,242.40 dan RM61,023.46.

“Kedua-dua harga berkenaan telah mengambil kira GST enam peratus dan merupakan harga atas jalan,” katanya dipetik The Rakyat Post.

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved