ONEXOX
BannerFans.com

Pedih Bagai Diperah Limau! Berjalan 800 Meter Selepas Kolopir Dikerat Bekas Isteri

on Thursday, March 26, 2015



Foshan (China): Seorang lelaki yang merupakan ahli perniagaan terpaksa menahan sakit sambil berlari 800 meter untuk ke sebuah pusat perubatan selepas kema#luannya dipotong oleh bekas isterinya.

Bekas isteri Hong Shih, 38, berang dan bertindak nekad memotong kemaluan bekas suaminya itu selepas Shih menceraikannya.

Fu,35, telah per#gi ke rumah bekas suaminya itu untuk berbincang mengenai anak mereka berikutan mereka telah bercerai baru-baru ini.

Katanya, ketika kejadian dia berada di dapur sedang membancuh teh sambil menerangkan kepada bekas isterinya bahawa dia tidak mahu lagi bersama semula kerana mereka sering bertengkar.

“Secara tiba-tiba be#kas isteri saya menarik seluar saya hingga terlondeh.

“Saya berpaling ke depan dan cuba menarik seluar saya semula tetapi Fu terus memegang kemaluan saya dan memotongnya,” katanya.

Menurutnya, selepas memo#tong kemaluannya Fu menjerit: “Saya tidak mahu lihat kamu dengan orang lain. Jika saya tidak boleh memiliki kamu, tiada orang yang boleh.”

Sumber

PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved