ONEXOX
BannerFans.com

PUNCA POLIS LANCAR OPERASI BESAR-BESARAN TERHADAP 'MAT MOTOR' TERJAWAP

on Wednesday, March 11, 2015



KUALA LUMPUR - Polis Diraja Malaysia (PDRM) akan melancarkan operasi bersepadu khas secara besar-besaran terhadap penunggang motosikal dalam masa terdekat, berikutan peningkatan ketara statistik kemalang#an maut yang melibatkan penungganng motosikal.

Bagaimanapun, PDRM belum menetapkan tarikh bagi melaksanakan operasi itu kerana mahu memberi peluang kepada golongan terbabit memperbaiki kenderaan mereka, kata Ketua Polis Negara, Tan Sri Khalid Abu Bakar.




"(Operasi) dalam masa terdekat tetapi ki#ta belum putuskan bila. Kita bagi peluang mereka memperbaiki kerosakan pada kenderaan seperti lampu brek, cermin sisi dan nombor pendaftaran.

"Ingin saya tegaskan, sebaik operasi itu dilancarkan PDRM tidak akan berkompromi atau menerima sebarang alasan yang diberikan malah jumlah saman yang dikenakan atas kesalahan berkenaan tidak akan dikurang#kan," katanya.

Sumber


PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri




Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved