ONEXOX
BannerFans.com

ROSMAH TAK DAPATKAN KHIDMAT PENDANDAN RAMBUT RM1,200 - AHMAD MASLAN

on Monday, March 2, 2015



Kenyataan media mainstream sebelum ini mendedahkan isteri Perdana Menteri Malaysia, Datin Seri Rosmah Mansur, menggunakan khidmat dandanan rambut dari rumah ke rumah bernilai RM1,200, sehingga menjadi bahan bualan rakyat Malaysia dan seluruh dunia yang mengangga#pnya membazir.

Bagaimanapun, perkara itu dinafikan oleh Timbalan Menteri Kewangan, Datuk Ahmad Maslan.

"Datin Seri Rosmah Mansor hanya merungut tent#ang harga itu selepas penyedia perkhidmatan dandanan rambut dari rumah ke rumah itu meletakkan harga setinggi itu," katanya.

"Beliau berkata hendak cat rambut, mereka datang ke rumah dan harga ditawarkan RM1,200, beliau berkata 'amboi mahalnya'.





"Bukan beliau bayar, beliau merungut kenapa ma#hal sangat. Itu maksudnya," kata Ahmad yang menjelaskan dirinya ada bersama dengan isteri Perdana Menteri Malaysia pada majlis penerangan GST kepada anggota persatuan isteri-isteri menteri dan timbalan menteri BAKTI, minggu lalu.

"Saya ada di majlis (bersama Rosmah) itu, tetapi telah diputar menjadi negatif. Hasrat Rosmah asalnya positif."

Kenyataan Rosmah itu mendapat banyak kecaman ne#gatif dari netizen dan pembangkang yang mengambil kesempatan untuk menambah burukkan lagi keadaan.

Sumber


PERINGATAN: AANS tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri




Ranking: 5

{ 1 comments... read them below or add one }

Anonymous said...

biarlah dia sendiri yg jelaskn. jgn jadi juruckp pd isteri org pulak


March 2, 2015 at 9:10 PM

Post a Comment



 
© AANS BLOG All Rights Reserved